Kom och ät semlor med mig!

Igår gjorde jag en storladdning semlor - hela 32 stycken! Min plan är nämligen att locka hit goda vänner och även att jag och bebisen ska våldgästa andra. Passar ju rätt bra att ta med sig något gott!




Jag blir nästan fånigt lycklig över att fika. En kopp kaffe, något gott till och någon eller flera goda vänner. Så är dagen gjord!

Idag raggade jag hem två mammor med tillhörande bebisar. En mycket fin fika blev det. Härligt efterlängtat prat om sovtimmar, utveckling och bebiskläder. Nu har jag energi till några fler tidiga mornar! (Lillkillen vill nämligen helst upp klockan 06.00 numera...)






Kommentarer
Postat av: Hanna

När kan jag komma? ;)

2012-02-27 @ 18:34:45
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0