Viktiga nödvändigheter!

Nu är de sista viktigaste nödvändigheterna inhandlade. Det är ju trots allt höst med allt vad det innebär av snoriga och hostiga människor ute. Jag är faktiskt lite rädd för det... Var och varannan är ju förkyld eller har influensa nu. Att sätta upp en stoppskylt utanför dörren med en droppande näsa och ett kryss över känns rätt frestande.





Så. Med detta klart får vår Lille gärna komma. Har hört att hallonbladste kan skynda på det hela men det vågar jag absolut inte. Inte heller att hugga ved eller hoppa hopprep som min käre moder gjorde innan vi tre syskon ploppade ut.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Provade hallonbladste med Isak, inget hände och ungen kom 12 dar sent, så det tror jag inte på, däremot så funkar det att springa i trappor!! det gjorde det för mig iaf!! :-) Lycka till nu, sååå spännande! :-) Kram!

2011-09-29 @ 12:57:04
Postat av: therese

Hoppas du håller dig borta från förkylningar då :)

2011-09-30 @ 17:38:44
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0