Snart är det slut med mjölken!

Enligt föräldrarutbildningen här på ön är mjölk något som kan göra att amningen lite krångligare i för stora doser. När en av oss frågade hur mycket man kunde dricka fick vi till svar "Haha, ja man behöver ju kanske inte sätta i sig en liter om dagen!". Då blev det mörkt. Jag som älskar mjölk. Efter en snabb uträkning dricker jag omkring en liter mjölk om dagen.... En latte, en tallrik fil, pannkaka med några glas mjölk till...

Hur ska det här gå?

Jag får helt enkelt pressa i mig mjölk nu, så blir jag kanske trött på mjölk?


Mellanmålsfavorit - fil med banan (men inte länge till...)

Kommentarer
Postat av: e.

Jag har säkert druckit 2 liter om dagen sen vår dotter kom och amningen funkar kanon! Törstig är man typ hela tiden så beted mannen på att få leka servitör :)

2011-10-04 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0