Tanttankar

Det är måhända tantvarning, men må så vara... Jag verkligen hatar att handla i nya matbutiker!

Och då speciellt när de aldrig tar slut! När man tror sig ha lokaliserat änden av butiken så öppnar den upp sig och helt plötsligt står man i ett hav av leksaker, dvd-filmer och svenska tulpaner. I en matbutik. När man bara ville fylla sitt kylskåp med en liter mjölk eller så.

Sanna mina ord, en matbutik bör vara en matbutik! Och helst ska de se likadana ut med. Här kom jag trött efter jobbet för att dra vidare på möte och skulle endast inhandla ett kakpaket för att hålla sockernivån på samtliga medlemmar uppe.

Ett tag trodde jag aldrig att jag skulle finna kakavdelningen. Och ett tag senare trodde jag aldrig att jag skulle hitta ut.



Fanns det några kakor här kanske? NÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0