Så är det nu

Det går inte att överföra bilder. Den stationära datorn ligger itudelad och utspridd över vardagsrummet och makens modernare variant vill inte ta emot mina mobila bilder. Så kan det vara. Men också så mycket tråkigare det blir att meddela omvärlden om vad som händer.

Dock måste jag säga att jag tror att jag har funnit den vackraste platsen på jorden. Hönö. Två minuter till havet för att bada. Fem minuter på cykel ner till caféer och fina butiker. Och här pratar man med varandra. Som i chock märker jag hur grannarna väntar hängandes på staketet för att prata lite extra. Hur tanten i klädbutiken berömmer magen och spontant berättar om sin förlossning. Jag älskar det.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag förstår att du trivs där ute!! Skärgården är vacker :)

2011-08-04 @ 19:23:38
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0