Veckan som gått

Vi gör en liten lista!


Det roligaste: Fredag eftermiddag efter en rolig men dock lång vecka är nästa alltid helt oslagbar. Känslan av att ha en hel helg framför är underbar.

Det mest onödiga: När jag äntligen får chansen att sova hur länge jag vill blev det plötsligt helt stört omöjligt att somna samtidigt som jag sen vaknar alldeles för tidigt. Mycket onödigt.

Det mest magiska: När hela barnagruppen på jobbet satt helt knäpptysta och njöt av dvd-filmen i hela 35 minuter, som jag och mina kollegor efter en kvarts fifflande äntligen fick igång (- så även det mer eller mindre magiskt).

Det tråkigaste: Att bli sjuk för tredje gången på två månader och denna gång med feber, stackars mig!

Det finaste: Oväntade och så även väntade möten med människor i min omgivning, stora som små.

Det godaste: Spontanköpta Mumsmums. Vilken nostalgi!

Det äckligaste: Att katterna hela veckan envisats med att göra nummer två i direkt samband med våra måltider.


 


Sjuk och trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0