Ingen långvarig lycka

Trött (se nedan) slår jag mig så äntligen till ro med min efterlängtade mat. Då bajsar katt nummer 1 vilket sprider en mindre angenäm doft genom tvårummaren och därmed också köket. "Ingen fara" utbrister jag ödmjukt, plockar upp och ignorerar sedan fantasirikt den resterande doften som ligger kvar lika lång tid som det tar för mig att äta klart.

Trött men ändå lite gladare slår jag mig sen ner för att den sista slatten glass som jag till min glädje hittat. Katt nummer 2 passar då plötsligt på att lägga sin beskärda del i lådan. Mindre munter plockar jag bort ännu en gång. Sen! När jag så äntligen sitter, visserligen med förstörda doftsinnen men ändå, med sista biten glass - då liksom tar skeden ett hoppsasteg rakt ut i luften för att hamna med sked och glass i soffa och knä.

Varför??


 

Skyldig!


Kommentarer
Postat av: Rashad3300

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-10 @ 11:30:49
URL: http://rashad3300.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0