Vad hände här?

På väg hem från skolan mötte jag denna syn:






Jag funderade förbrilt under några minuter över vad paketet innehöll och vad den gjorde på cykelns pakethållare alldeles själv.

Mina teorier:

1. Han/hon blev så sugen på mjölk att han/hon genast köpte en liter och surplade upp hälften, för att spara resten till ett senare tillfälle. (Mycket smart, skulle jag också göra, absolut!)

2. Han/hon hade slut på matlådor och tryckte därför ner makaronerna och falukorven i ett gammalt mjölkpaket. Vilket även förklarar varför han/hon valt att lämna det ute i kylan. (Smart!)

3. En bomb??! (Springer illa kvickt iväg, man kan inte lita på människor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0