Nya möjligheter

Som blivande pedagog tar jag gärna varje tillfälle i akt att se det kreativa och nytänkande i varje situation jag befinner mig i.

Vem har till exempel sagt att det skulle vara tråkigt att vara förkyld?

Huvudvärk, snuva och feber...  Tänk om! Tänk nya perspektiv och andra förhållningssätt! Tänk ämnesintegrerat. Tänk samarbete över gränserna.

Utmana dig själv i att skapa din nya genuina verklighet!

Jag tänker... ähm.. hm...jo... Snorpapper! Snorpapper kontra kreativitet! Just precis! Kolla in det här:


Man kan träna sig i konsten att uttrycka sig! Kraftfull snytning!



Ledsen snytning!




Tankfull snytning!



Man kan göra ett konstverk, en staty! Är det kanske en fågel?! Endast fantasin sätter gränsen.



Teater, drama! "Att vara eller icke vara - det är den stora frågan".





(Finner man inte detta nog kreaktivt stimulerande kan man ju roa sig med att byta bakgrund på sin blogg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0