Förlåt!


Jag har gjort det.

Det var första gången och jag vill aldrig mer göra det igen.

Jag har skrivit min första lapp.

Till mitt försvar kan jag bara säga att jag blev tillsagd att göra det. Och ens handledares ord väger alltid femton gånger mer än ens egna, det vet ju alla.

FÖRLÅT!


Hemskhetslappen till föräldrarna:
______________________________________________________________________________________________

Hej!

Johan har inte haft med sig sina engelskaböcker på ett flertal lektioner. Nästa vecka måste dessa tas med.

/Erika (lärarstudent hos M.)


______________________________________________________________________________________________

Förstår ni?? Jag förstörde ungens dag!

- Förlåt Johan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah! Näe, jag var ju en sån som fick de där lapparna! Usch på det!

2009-10-01 @ 22:55:39
URL: http://dubbelkvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0