Anställningsintervju 1

Igår var det dags för anställningsintervju.

13:55.
Efter tretton ombyten och några djupa andetag var jag beredd! Nu skulle jag inom loppet av två timmar pusta ut i fredagskvällens trevligheter!


14:28.
Några sista djupa andetag innan jag kastar mig in.




18:30
Med värkande rygg efter att ha suttit i en soffa med en grop som skulle gjort vilken soffa som helst grymt avundsjuk kom jag slutligen hem. Hes av två timmars grillning av huruvida jag använde så starka ord som "påhittig" och "ärlig" (varför är du det? när är du det? hur är du det? har du alltid varit det? är du alltid det? osv.osv) och ett smått desperat uppvisande av mina magra gitarrackord på en åttasträngad gitarr enligt uppmaning, samt "spontanlekning" med de barn som var kvar medan ställets chef och ena anställde nyfiket tittade på.



Spännande, var det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0