Å nej!

Kalla hit de bästa läkarna!

Bunkra upp med de starkaste medicinerna! Den nyttigaste maten. De mjukaste filtarna. De mest silkeslena näsdukarna. De roligaste böckerna. De bästa filmerna.

Ja, precis. Ni har förstått rätt.

Jag har blivit sjuk!

Jag som var skräckslagen för att bli förkyld (för hur skulle man kunna skilja det från svinis?) och absolut inte hade tid. Hur gick detta till?

Om jag inte visste bättre skulle jag nästan kunna tro att flaskan med handdesinfektionsmedel skrattar lite rått.

Hm.

Nåja. Man får i alla fall sova hur mycket som helst och äta så mycket glass man vill.

Mina nya bästa vänner:





Kommentarer
Postat av: Malin

NEJ! Hur kan desinfektionsflaskan bara vara lur! Är du säker på att det inte är svinis?

2009-10-12 @ 19:16:01
URL: http://dubbelkvack.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vet! Snacka om dålig stil. Jag trodde vi visste var vi hade varandra, jag och flaskan. Jag vet faktiskt inte! Lite oroligt detta... Men jag dopar mig med C-vitamin i alla former och hoppas att det tar bort det onda!

2009-10-12 @ 19:47:32
URL: http://perken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0