Snuvad!

Jag var duktig och simmade idag och var därmed helt slut och jättehungrig när jag var klar. Jag traskade förbi McDonalds när magen kurrade som värst och bestämde mig för att vandra in.

Jag pendlade mellan evighetsköerna i jakten efter den kortaste. Under tiden fick jag se deras reklam för deras "Chicken Wrap" - en stor tortillasliknande skapelse med kyckling. Underbart gott såg den ut att smaka och mättande  såg den sannerligen ut att vara, minst  lika stor som en hemmagjord tacosrulle. Endast 22 kr ville de ha. "Smart" tyckte jag och beställde när det väl blivit min tur.

Sen. När jag fick denna kreation blev jag så oerhört snopen. Vad var det som hade hänt? Hade brödet tagit slut? Hade killen i köket blivit så hungrig att han för att rädda sitt eget liv svepte två tredjedelar?

Vad det än var så måste det ha blivit fel och jag önskade starkt att jag hade valt en cheeseburgare för en tia.





(Om jag inte har helt fel så tycker jag mig minnas att killen i kassan flinade lite illlmarigt när han lämnade över maten, han visste säkert att det skulle bli en besvikelse.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0