Vi äter "Blair´s Death rain"!

 

Habanero-chips XXX hot är den nya favoriten här hemma. En påse om 57 gram chips av minst sagt eldig karaktär har jag och maken försiktigt knaprat på i nu två veckor. De är helt fantastiska, det tar verkligen aldrig slut!

Ett chips i halvtimmen är mer än nog om man inte vill åstadkomma en febril aktivitet av nödtvugna jämfotahopp och desperata handviftningar. Vi häller i oss glas efter glas med vatten, och mjölk när det blivit alldeles för hett. Är vi riktigt på hugget och lite extra modiga tar vi ett glas öl till, som förstärker det starka.

Vi pendlar mellan att utropa:

- Över min döda kropp, att jag äter ett till!

Till att säga:

- Ge mig, ge mig!


Yeah. "Blair´s Death rain" är verkligen grejen.


Kommentarer
Postat av: Walentin

Trevlig helg :D

2009-11-06 @ 16:43:54
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Känner igen de där chipsen... ;)

2009-11-18 @ 21:02:01
Postat av: erika

har du smakat dem?!

2009-11-20 @ 15:08:01
URL: http://perken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0