Inte en Indianhäst!

Det här är INTE indianhästar. Det vill jag bara påpeka om någon skulle få för sig att tänka den tanken. Dessa kreationer är Dalahästar. Så. Punkt.


Igår utfärdades dessa med mycket noggrann precision. Färger blandades och jämfördes. Lite mera gul, två droppar? Nej, nej, tre! Nyanserna skulle bli perfekta!


Så kom maken.

- Vilka fina... (harkel, harkel) Indianhästar?

- Va?? Vad sa du?

- Indi.. Ähm. Jag? (Makes ser helt oförstående ut) Vadå jag sa inget...?

- Det är Dalahästar! (Jag tittar kallt på mannen.) INTE något annat.

- Nej, nej! Det ser väl... vem som helst! Fina. Jättefina!

- Ja.

- Jag ska nog gå nu...


Det ser väl vem som helst! Det här är riktiga Dalahästar. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

va bara tvungen att kommentera här också...



Klart det är Dalahästar! Hur kan man inte se det? Haha

2009-12-16 @ 16:25:02
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Fezen

Syns ju klart att det är dalahästar!! Men ta det nu lugnt och bli inte arg på mannen där hemma... han är ju trots att göteborgare... Är väl som för en icke svensk att komma till Sverige och ha problem med att förstå olika dialekter...!!

2009-12-19 @ 23:32:02
Postat av: E.

Haha...! Sant :)

2009-12-20 @ 12:28:43
URL: http://perken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0