Försent

Mannen är ute och roar sig med jobbet. De äter rätter jag tror att man nästan bara kan drömma om. Därför sitter jag här hemma och funderar på hur jag kan lyxa till det. Jag menar, någon rättvisa måste det vara!

Jag kommer på den fenomenala idén att jag kan passa på att göra bakad potatis med massor med räkor! Jag har längtat efter denna rätt länge. Mannen tycker nämligen inte alls om det, vilket som direkt följd innebär att jag åt det senast för cirka fyra år sedan.

Så slår det mig... Jag kan ju inte äta räkor längre. En skum räkallergi inträffade för ett tag sen vilket innebär att munnen sväller och läpparna kliar.

Skit.

Det är försent med andra ord.

Kommentarer
Postat av: astrid

åh, vad glad jag blir. lyckliga hjärtan slår som bäst! <3

2009-12-19 @ 00:57:49
URL: http://pantouffe.blogg.se/
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

stackarn!

2009-12-23 @ 00:39:32
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0