En sne dag

Idag har jag bara gett snea leenden som kanske skulle kunna uppfattas som smått ironiska. Men så har inte min önskan varit. Idag har jag nämligen haft äran att få ett hål lagat. Inget mer fika för mig, med andra ord. (Inte på en vecka i alla fall.)

 

Hua mig. Finns det något värre än att höra en tandläkarborr? Jag hade dock annat att tänka på. Över mitt gap pågick tydligen en slags invecklad konflikt som tandläkaren och tandsköterskan smygandes försökte lösa. Jag vare sig kunde, med alla borrar och krokar i munnen, eller ville informera dem att jag tyvärr hörde allt de väste till varandra.

 

Det fick mig sannerligen att lyckas tänka på annat:

 

Är de kära i varandra? Vad säger han nu?? Vad tänker hon? Sååå kan man väl inte säga? Oj... Kom igen nu, låt henne inte trampa på dig!

 

Kanske kan tipsa något av Tv-bolagen? Dokusåpa på tandvården i Göteborg. Det är grejer det!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0