Vart tog känseln vägen?

Jag har ingen känsel i höger långfingertopp! Den har varit mer eller mindre borta i snart två veckor. Mycket läskig känsla... Och väldigt obehagligt. "Vem i hela friden petar på min arm???" Kan jag fundera över mitt i natten. "Just det, det var bara min egen fingertopp som jag inte längre känner." Ja, inte jättespexigt.

Samtidigt som jag sakta, sakta börjar öka storlek på högerhanden. Och ska jag visa andra, jag då blir det som att jag pekar finger och det blir ju inte riktigt heller bra.

Det läskiga är att jag vaknar på nätterna med HELA händerna bortdomnade. Ve och fasa om jag tappar känseln i de med!

Hu nej. Så därför Lillfis, kan du gärna få komma nu. Som en ytterligare anledning förutom att vi längtar så otroligt mycket efter dig.




Se så fina "skor" vi har köpt till dig! (Försök ignorera den kissgula bakgrunden...)




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilka söta!

2011-10-01 @ 13:59:01
Postat av: e.

Såna köpte vi förra året till vår tös, som nu snart är 4 månader :) Snacka om framförhållning!



Vilket datum är bebisen beräknad? Vet ni om det blir en kille lr tjej?

2011-10-05 @ 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0