Älskade vårskor

Något av det härligaste som finns är att för första gången på hela året ta på sig vårskorna. Ännu bättre om de är helt nya och man känner att nu äntligen blev det helt rätt. Vare sig för trånga eller konstiga - förrförra årets utreade skor i fel storlek eller liknande.

Idag var det dags. Vinterskorna fick sin sista dag. Lyckan gnistrade mot mig när de första skorna jag provade visade sig vara helt rätt. Tomt satt jag och stirrade rakt fram med två tunna läderskor i händerna, en vit och en svart. Kunde det verkligen vara möjligt att det skulle vara så löjligt lätt? En expedit skyndade sig fram för att fråga om storleken inte passade? Lättad kunde jag säga att jag bara funderade över färgen.

Jag tror att det är första gången i mitt liv som jag har kunna köpa ett par skor på fem minuter.


UT med dessa:

 

 

och IN med desa:

 

 



Kommentarer
Postat av: Fezen

Så underbart skönt för dig!! Och fina skor :-)

2011-03-30 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0