Klick, klick...?

Internetbank i all ära! Det använder jag och maken flitigt och sänder många uppskattade tankar till att det ofta går så smidigt att betala räkningar och föra över pengar. Klick, klick! Så är pengarna flyttade från mig till maken, från våra konton till hyra, telefon och annat viktigt. Men är det bara jag som tycker att det är en aningens nervöst och lite sådär småsvettigt att klicka omkring på den egna banken?

Rädd är jag att det helt plötsligt en vanlig mulen dag kommer upp en ruta "Godkännande av att ge månadslönen till alla trebenta kor i Småland" eller liknande när jag sitter och betalar räkningarna. Och att jag den dagen liksom många andra lite smått stressad och virrig klickar i och tänker "Va skönt att det nu äntligen är klart!"...





Vad gör man då, liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0